Желания

Желания

Сейчас вечер. У нас свободное время. Мы сидим в комнате и говорим о своих желаниях, кто чего хочет. Говорит Самир: Я хочу путешествовать. Я хочу – посмотреть интересные и известные места на планете. Говорит Сабина: – А я хочу стать известным писателем, хочу путешествовать, писать книги о своих впечатлениях. Я хочу встретить известных людей и тоже написать о них интересные истории. А вы будете покупать мои книги и рассказывать, что вы были знакомы с писателем. Мы все смеёмся. Это кажется нам очень необыкновенным, потому что это очень далёкое будущее. Тогда говорит Энтони: – А я хочу стать высококвалифицированным врачом. Я открою частную клинику и буду лечить людей.
Мы все знаем, что это правда. Энтони будет очень хорошим врачом, потому что он любит медицину и всегда учится лучше всех. Теперь говорит Ахмед: – А я хочу стать известным футболистом. Играть в самом лучшем футбольном клубе. Вы будете приходить на матч, а потом просить автограф. А я буду думать, кто это просит автограф? Кто- то знакомый? Да, это же Энтони или Самир, мои друзья. Мы вместе учились на подготовительном факультете в городе Сумы в Украине. Это было очень давно. Мы снова все смеёмся. Это будет ещё не скоро. А сейчас мы – обыкновенные студенты. Мы изучаем русский язык, потому что в следующем году мы будем учиться на медицинском или инженерном, экономическом или гуманитарном факультетах в университете. Мы мечтаем о будущем. Оно будет прекрасным. Расскажите о ваших желаниях, о ваших мечтах в жизни.

Ցանկություն

Հիմա երեկո է: Մենք ազատ ժամանակ ունենք: Մենք նստած ենք սենյակում ու պատմում ենք մեր ցանկությունների մասին, ով ինչ ուզում է: Սամիրն ասում է.

– Ես ուզում եմ ճամփորդել: Ուզում եմ տեսնել մոլորակի հետաքրքիր ու հայտնի վայրերը:

Սաբինան ասում է.

– Իսկ ես ուզում եմ հայտնի գրող դառնալ, ուզում եմ ճամփորդել, գրքեր գրել տպավորություններիս մասին: Ես ուզում եմ հայտնի մարդկանց հետ հանդիպել և գրել նրանց հետաքրքիր պատմությունների մասին: Իսկ դուք պետք է գնեք իմ գրքերը և պատմեք, որ ծանոթ եք ինձ հետ:

Մենք բոլորս ծիծաղում ենք: Դա մեզ շատ արտասովոր է թվում, քանի որ դա շատ հեռավոր ապագա է: Հետո Էնթոնին ասաց.

– Իսկ ես ուզում եմ բարձր որակավորում ունեցող բժիշկ դառնալ: Ես կբացեմ մասնավոր կլինիկա և կբուժեմ մարդկանց:

Մենք բոլորս գիտենք, որ դա ճիշտ է: Էնթոնին շատ լավ բժիշկ կդառնա, որովհետև նա սիրում է բժշկությունը և միշտ լավ կսովորի: Այժմ խոսում է Ախմեդը.

– Իսկ ես ուզում եմ դառնալ հայտնի ֆուտբոլիստ, խաղալ ամենալավ ֆուտբոլային ակումբում: Դուք կարող եք գալ խաղին, իսկ հետո ինքնագիր խնդրել: Իսկ ես կմտածեմ, թե ու՞մ ինքնագիր տամ: Ո՞վ է ինձ ծանոթ: Այո, սա Էնթոնին է կամ Սամիրը, իմ ընկերները: Մենք միասին սովորել ենք Ուկրաինայի Սուման քաղաքի նախապատրաստական ֆակուլտետում: Դա շատ վաղուց էր: Մենք բոլորս նորից ծիծաղում ենք: Դա շուտով կլինի:

Իսկ հիմա մենք սովորական ուսանողներ ենք: Մենք սովորում ենք ռուսերեն, որովհետև հաջորդ տարի մենք պետք է սովորենք բժշկական, ինժեներական, տնտեսական կամ հումանիտար ֆակուլտետների համալսարաններում: Մենք երազում ենք ապագայի մասին: Դա հիանալի կլինի: Պատմե՛ք Ձեր ցանկությունների և կյանքի երազանքների մասին:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *