ՍԵԲԱՍՏԱՑՈՒ ՕՐԵՐ. ՍՏՈՒԳԱՏԵՍԱՅԻՆ ՇԱԲԱԹ

Քոլեջում տեղի են ունենում նախագծեր, ծեսեր ուզում եմ ներկայացնել ընթացիկ նախագծերը։Ես նույնպես մասնակցել եմ և մասնակցում եմ  նախագծերին։ Այստեղ կտեղադրեմ նաև այն նախագծերը որոնց ես մասնակցել եմ։

Երկուշաբթի օրը՝ Նոյեմբերի 23-ին տեղի կունենա Նելլի Գեղամյանի ծառատունկ նախագիծը որին ես նույնպես մասնակից եմ։

Մասնակից եմ նաև Թամար Ղահրամանյանի՝ <<Հայաստանը Սեբաստացու Աչքերով>> նախագծին։ Սա էլ իմ կատարած աշխատանքի հղումը

Ինձ շատ հետաքրքրեց Էլյա Սահակյանի՝<< Ո՞վ ենք մենք՝ որտեղի՞ց ենք գալիս>> նախագծը։  Այ նախագծին ես նույնպես մասնակից եմ կարող եք տեսնել այստեղ ։Այս նախագծին մասնակցելով ես բացահայտեցի շատ բաներ իմ նախնիների մասին։

Երկուշաբթի օրը բոլորս միասին կմասնակցենք Նելլի Գեղամյանի նախագծին որի ընթացքում կպատրաստենք խաղողի դոշաբ ղարաբաղցի կանանց բաղադրատոմսով։

Երկուշաբթի օրը նաև ունենք ֆիլմադարանի հանֆիպում որտեղ քննարկելու ենք <<Ուրախ ավտոբուս>> ֆիլմը։

Եղել է նաև <<Ընտանեկան ֆիլմադարան>>   նախագիծը որի ժամանակ օետք է ներկայացնեինք մեր ընտանիքի սիրելի ֆիլմը։Ես նույնպես ներկայացրել եմ իմ ընտանիքի  սիրելի ֆիլմը

Նոյեմբերի 28ին տեղի կունենա նաև <<Հարիսայի ծես սեբաստացի բաց համայնքում>>  որի ժամանակ քոլեջի բոլոր ուսանողներով ուսուցչական կազմով տոնում ենք հարիսաի ծեսը։

Շատ եմ սիրում <<Գինու պատրաստման գործընթացը>>։ Այդ նախագծին նույնպես մասնակցում ենք բոլորս որի գործընթացը շատ հետաքրքիր է ինձ համար։

Դեկտեմբերին տեղի կունենա <<Ցուցահանդես Վաճառք>> նախագիծ որի ժամանք վաճառելու ենք միայն ձերքի պատրաստված իրեր։

Ելենա Օհանյանը նույնպես ունի  <<Սեբաստացու Օրեր>> նախագիծ։

Շատ հետաքրքիր է  նաև մեր շատ սիրելի Մարինե Մկրտչյանի նախագծը՝ <<Սեբաստացի Պատանիներ․ Երաշտական Կանգառ>։

նոյեմբերի 20-ին՝ ժամը 13։00-ին տեղի կունենա <<Տոլմաի Փառատոնը>> համակարգումը՝ Դիանա Բարսեղյանի, Մարիամ Քալանթարյանի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *