Աշխատանքային գործունեության հմտություններ

 

  1. Մասնագիտական ոլորտի գործունեության ուսումնասիրություն:

Ես դժվարությամբ եմ ընտրել 《նախադպրոցական կրթություն》 մասնագիտությունը, բայց չեմ փոշմանել։ Ավարտել եմ նկարչական դպրոց և ցանկանում էի այդ ուղղությամբ շարունակել, ընդունվեցի 《Հագուստի դիզայն 》բաժին։ Երկրորդ կուրսում հասկացա, որ ինձ ավելի է դուր գալիս այս մասնագիտությունը`  նախակրթարաններ այցելելով, երեխաների հետ շատ շփվելով սերս ավելի մեծացավ նրանց հանդեպ։ Ուշ եմ կողմնորոշվել այս հարցում։ Որպես երկրորդ մասնագիտություն ինձ համար դարձավ  դիզայներությունը, որն իմ կյանքում յուրահատուկ դեր է կատարում։ Շարունակելու եմ ուսումս 《նախադպրոցական կրթությամբ》,իսկ որպես սիրելի աշխատանք նաև դիզայնով։

 

  • Ո՞ր հաստատություններն են այս ոլորտի համար մասնագետներ պատրաստում:

ԵՊՀ․ —

  • Փիլիսոփայություն
  • հոգեբանություն ՝ որպես հոգեբան։

Բաժնում ուսման վարձավճարը ՝ 350- 450.000 դրամ։

Խաչատուր Աբովյանի անվան մանկավարժական համալսարան․-

  • Հոգեբանություն
  • Զինվորական հոգեբանություն
  • Կլինիկական հոգեբանություն և հոգեթերապիա
  • Անձի հոգեբանություն և հոգեբանական խորհրդատվություն
  • Սոցիալական և քաղաքական հոգեբանություն
  • Գործնական հոգեբանություն
  • Իրավաբանական հոգեբանություն
  • Ընտանիքի հոգեբանություն
  • Սոցիոլոգիա
  • Սոցիալական մանկավարժություն
  • Սոցիալական աշխատանք՝ որպես հոգեբան։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *